tiistai 16. tammikuuta 2018

Kuntouta keskivartalo 1.0

Tämä postaus on tehty yhteistyössä Norcid Fit Mama 

Aloitin 15.1 Nordic Fit Maman Kuntouta keskivartalosi -kurssille. Avaan tässä postauksessa hieman mistä on kyse.


Tämä on kurssi on tarkoitettu pääasiassa äideille, jotka ovat synnyttäneet 0-12 kuukautta sitten. Kurssilla oppii tunnistamaan lantiopohjalihakset ja treenaamaan niitä. Kurssi kestää viisi viikkoa ja sillä oppii mitä liikkeitä voit tehdä turvallisesti ja etenet progressiivisesti.

Kurssilla rakennetaan vahva tuki ja perusta keskivartalolle. Se toimii myös hyvänä pohjana jatkossa treenatessasi. Kurssi ei auta sinua tuomaan lujaa six packia vaan opettaa lempeän treenin naisen vartalolle sopivaksi. Keskivartalon kuntoutus ja treenaus vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä.

*"Elämänlaatua on mahdollista parantaa huomattavasti ja päästä eroon esim. selkävaivoista, yöllisestä hampaiden puremisesta ja virtsan- tai ulosteenkarkailusta."


"Kurssilla opit esimerkiksi:

  • Miten testata oma vatsalihasten erkauma
  • Kuinka saada tuntuma lantionpohjan lihaksiin
  • Miten palautat voiman keskivartaloon
  • Millaisia liikkeitä voit turvallisesti tehdä
  • Miten rentoutat epäergonomisista imetysasennoista kärsivää niska-hartiaseutua
  • Millaisilla, yksinkertaisilla päivittäisillä harjoituksilla (2-3 min) ylläpidät liikkuvan ja kauniin kehon
  • Miten lantionpohjan lihakset ja seksi liittyvät toisiinsa"

* Lainaukset ja kuvat Nordic Fit Mama sivulta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...